Elastyczność cenowa popytu i podaży - strona 63

Międzynarodowe stosunki gospodarcze - materiały

  • Społeczna Akademia Nauk z siedzibą w Łodzi
  • mgr Łukasz Sońdka
  • Międzynarodowe Stosunki Gosdpodarcze
Pobrań: 154
Wyświetleń: 3570

powinien być zależny od rodzaju towarów i cenowej elastyczności popytu na towary, na które podnosi się cła na rynku...

Typy inflacji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Makroekonomia
Pobrań: 49
Wyświetleń: 889

strumienie popytu i podaży, b) inflacja tłumiona (zasobowa) wzrost cen jest odgórnie hamowany, powoduje...

Bezrobocie-omówienie problemu

  • Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
  • dr Tomasz Taraszkiewicz
  • Ekonomia
Pobrań: 126
Wyświetleń: 847

- podaż D - popyt Stawka płac równoważąca rynek kształtuje się w punkcie przecięcia krzywej popytu D...

Makroekonomia wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Barbara Kieniewicz
  • Makroekonomia
Pobrań: 4081
Wyświetleń: 3899

na stronę popytową (popyt zmienia się w krótkim czasie, podaż w długim) Skrajni Keynesiści - (ortodoksyjni...

Skupienie i rozproszenie przemysłu

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Michał Slenczek
  • Geografia Przemysłu i Transportu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1099

z założeń ustrojowo-ideologicznych wynikających z opcji politycznej Niedopasowanie podaży do popytu, miejsca...

Mierniki makroekonomiczne

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Makroekonomia
Pobrań: 777
Wyświetleń: 4025

jest wypadkową działania trzech czynników: popytu inwestycyjnego, podaż oszczędności i podaży dóbr inwestycyjnych...

Wykład - rynek pracy

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Polityka gospodarcza
Pobrań: 42
Wyświetleń: 756

, aby zrównoważyć podaż i popyt na pracę oraz ułatwić gospodarowanie zasobami pracy; jest powiązana z innymi...

Marketing - omówienie (sem III)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 546

od wielkości ceny). Cenowa elastyczność popytu stanowi intensywność reakcji konsumentów na zmianę ceny (stopień...