Ekonomia - strona 284

Reklama - historia

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz
  • Dziennikarstwo prasowe radiowe i telewizyjne
Pobrań: 553
Wyświetleń: 1974

REKLAMA DEFINICJA RKELAMY XX w. perswazyjny przekaz zachęcający do kupowania towarów / korzystania z usług charakter nieosobisty zapośredniczony płatny zidentyfikowany nadawca. PR - perswazja, ale nie nakłania do zakupu, tylko kształtuje stosunek do marki PUBLICITY - dziennikarze chwalą jak...

Teoria Bezpieczeństwa - skrypt, egzamin

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • prof. dr hab. Jerzy Konieczny
  • Teoria bezpieczeństwa
Pobrań: 1967
Wyświetleń: 5537

mądrością a nie samą siłą. Mówił, że działania wojenne obejmują jednocześnie obszary polityki, ekonomii...

Finanse - Finansowanie przedsiębiorstw

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Tomasz Maślanka
  • Finanse przedsiębiorstw
Pobrań: 602
Wyświetleń: 1925

zamieszanie w praktyce gospodarczej, orzecznictwie, legislacji oraz w nauce ekonomii i prawa. Stosunkowe...

Opracowanie na egzamin - Turystyka

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • dr Anna Jęczmyk
  • Ekonomika
Pobrań: 350
Wyświetleń: 1932

„prosumentów” • „wszystko jest usługą” • początek wieku dostępu . • Ekonomia - samodzielna nauka obejmująca...

Wojas projekt cz 2

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Paweł Chlipała
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1064
Wyświetleń: 2737

. Pozwoliły one na głęboką restrukturyzację ekonomii czeskiej. Główny eksport w Czechach dotyczy maszyn...