Dom towarowy - strona 17

Streszczenie podręcznika Altkorna

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1456

MARKETING ROZDZIAŁ 1 1. Definicje marketingu: a) ujęcie klasyczne – jest to odpowiednie planowanie, koordynowanie i kontrola wszystkich działań przedsiębiorstwa ukierunkowanych na aktualne, potencjalne rynki zbytu b) wg Kotleta – jest to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu jednostki i grup...

Handel zagraniczny

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Handel międzynarodowy
Pobrań: 182
Wyświetleń: 3332

Dobre opracowanie terminów z zakresu handlu zagranicznego. Obszerna notatka na 25 stron w formacie doc. W tekście pojawiają się wśród opracowanych haseł następujące zagadnienia: handel zagraniczny, tranzyt, obrót naprawczy, obrót uszlachetniający, leasing, podział rynków, aukcja, przetarg, targi, wy...

Historia gospodarcza - Kalendarze

  • dr hab. Jan Szpak
  • Historia Gospodarcza
Pobrań: 448
Wyświetleń: 5369

Szczegółowe opracowanie książki Jana Szpaka dotycząca Historii gospodarki. Plik zawiera 29 stron opisu z książki. Tematyka obejmuje następujące zagadnienia. Periodyzacja historii: periodyzacja wolna, kalendarze, periodyzacja praktyczna, marksistowska, stadiów rozwoju wg Walta Rostowa, wg kryterium w...

Historia gospodarcza - Periodyzacja

  • dr hab. Jan Szpak
  • Historia Gospodarcza
Pobrań: 434
Wyświetleń: 4858

W materiałach tych opisane są takie zagadnienia jak: przedmiot historii gospodarczej, periodyzacja historii, periodyzacja studiów rozwoju wg Rostowa, komendacja, beneficjum, stosunek poddańczy, kontrakt lenny, obowiązki wasala i seniora, państwo feudalne, Stany Generalne, monarchia, dzieje osadnict...

Marketing - test

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Anna Czubała
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1617
Wyświetleń: 2394

sklepy dyskontowe E domy towarowe D 118 Dystrybucja intensywna polega na: A celowym korzystaniu...

PNOP - wykłady

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Joanna Pioch
  • Podstawy nauki o przedsiębiorstwie
Pobrań: 0
Wyświetleń: 0

WYKŁAD 1 (17.02) 1.Ekonomia przedsiębiorstwa a ekonomia Obszary zjawisk gospodarczych w systemie nauk ekonomicznych: -makroekonomiczny -mezoekonomiczny -mikroekonomiczny 2.Zadanie ekonomiki przedsiębiorstwa: 1. Opisywanie i objaśnianie działalności gospodarczej w przedsiębiorstwie w celu rozp...

Egzamin - orientacja produkcyjna

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Roman Niestrój
  • Marketing
Pobrań: 735
Wyświetleń: 1799

to: A sklepy specjalistyczne B sklepy samoobsługowe C sklepy uniwersalne D sklepy dyskontowe E domy towarowe...

Historia i rozwój budowli świata starożytnego

  • Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie
  • Powszechna historia państwa i prawa
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1988

Historia i rozwój budowli świata starożytnego; Egiptu i Mezopotamii od ok. czterech tysięcy lat p.n.e. do pierwszego wieku p.n.e. Historia i rozwój budowli świata starożytnego; Egiptu i Mezopotamii od ok. czterech tysięcy lat p.n.e. do pierwszego wieku p.n.e.   Najstarsze kolebki architektury to Egi...

Usługi, operacje i innowacje bankowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Jolanta Juza
  • Finanse i bankowość
Pobrań: 0
Wyświetleń: 0

Usługi, Operacji I Innowacje Bankowe Na podstawie wykładów dr Jolanty Juzy Z jaka strukturą systemu bankowego mamy dzisiaj do czynienia? Dwuszczeblowa struktura systemu bankowego -obowiązuje od 1989 roku (transformacja systemu gospodarczego). Szczebel nadrzędny - bank centralny Szczebel podrzędn...

Marketning

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr hab. Stanisław Gajewski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1904

...Opiera się na założeniu, że konsument preferuje produkty, które sa dostępne dzięki niskiej cenie, wobec tego firma powinna troszczyć się przede wszystkim o podniesienie efektywności i obniżania kosztów, zarówno produkcji jak i dystrybucji i promocji. Występuje w dwóch przypadkach: a) gdy popy...