Akwizycja - strona 33

Publiczne prawo gospodarcze - Regulacja działalności gospodarczej

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 112
Wyświetleń: 973

9.10.2008r. marcin.stozkiewicz@uj.edu.pl dyżur - 13:30 - 14:30 pok.307 na ul.Olszewskiego katedra publicznego prawa gospodarczego Publiczne prawo gospodarcze: normy prawne, których celem jest oddziaływanie państwa na gospodarkę w celu ochrony tej gospodarki/rynku/obrotu gospodarczego. Normy te i...

Podstawy marketingu / Marketing Streszczenie książki ALTKORNA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 595
Wyświetleń: 5488

Opracowanie treści książki Jerzego Altkorna "Marketing". Bardzo przydatne na egzamin z przedmiotu podstawy marketingu. Każdy z rozdziałów książki jest omówiony z osobna. Treść jest zaprezentowana w postaci wypunktowanych przejrzystych list oraz definicji i omówień. W treści notatki można znaleźć nas...

Zagadnienia z finansów

  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie
  • Finanse przedsiębiorstw
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1288

...Współcześnie przez finanse rozumie się ogół zjawisk pieniężnych powstających w związku z działalnością gospodarczą i społeczną człowieka. Przedmiotem nauki finansów są przede wszystkim zjawiska związane z tworzeniem pieniądza przez bank centralny oraz kreowaniem pieniądza przez banki komercy...

Finanse - opracowanie

  • Finanse
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1372

ZASADY STOSOWANIA KONTRAKTÓW TERMINOWYCH Podstawowe zasady stosowania kontraktów terminowych w przypadku zabezpieczania się przed ryzykiem są następujące: Zakup kontraktu terminowego zabezpiecza przed wzrostem ceny instrumentu podstawowego, na który kontrakt jest wystawiony. Sprzedaż kontrakt...

Zagadnienia zarządzania strategicznego

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Halina Piekarz
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 441
Wyświetleń: 1540

powodów: istnieją pewne klasyczne, typowe dla dużych firm decyzje strategiczne (np. akwizycje nowych firm...

Streszczenie podręcznika Altkorna

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1456

MARKETING ROZDZIAŁ 1 1. Definicje marketingu: a) ujęcie klasyczne – jest to odpowiednie planowanie, koordynowanie i kontrola wszystkich działań przedsiębiorstwa ukierunkowanych na aktualne, potencjalne rynki zbytu b) wg Kotleta – jest to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu jednostki i grup...

RNZ - Pack, prof. Czekaj

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 168
Wyświetleń: 2541

akwizycji. Badania nad wydajnością tygodniową Osiąganie statyki struktury poprzez analizę jej dynamiki...

Marketing - materiały i pytania

  • dr Mariusz Kuziak
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2562
Wyświetleń: 11858

Ponadto, notatka porusza zagadnienia takie jak: etapy badań marketingowych, źródła informacji wykorzystywane w procesie badawczym, dobór próby badawczej, metody zdobywania informacji, analiza SWOT, strategie marketingowe przedsiębiorstwa, macierz Ansoff`a, strategia kształtowania pola rynkowego prz...