Akwizycja - strona 32

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1274
Wyświetleń: 5047

Opracowanych jest 11 rozdziałów w 3 różnych plikach, zawierają one notatki na takie zagadnienia jak: definicje marketingu, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, struktura otoczenia przedsiębiorstwa, konsumenci i ich zachowania na rynku, typy decyzji, alternatywy wyboru, style życia konsumen...

Logistyka-wykłady

  • Logistyka
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1197

Etymologia sł owa LOGISTYKA logos (gr.) - sztuka liczenia logicos (gr.) - prawidtowo myślący, rozsądny loger (fr.) - zakwaterowanie logis (fr.) - kwatera HISTORIA LOGISTYKI X w. n.e. - „Sumaryczne wyłożenie sztuki wojennej" cesarza bizantyjskiego Leontosa VI; Podział na 3 dyscypliny sztuki wojen...

Podstawy marketingu - opracowanie do wykładu

  • Politechnika Świętokrzyska w Kielcach
  • prof. dr hab. Aleksander Oksanych
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1967

doc. Notatka zawiera takie informacje, jak: struktura marketingu, marketing – mix, otoczenie firmy – rynkowe, gospodarcze, społeczne, model sił konkurencyjnych M.Potera, segmentacja rynku, strategiczne jednostki biznesu, analiza portfelowa, analiza SWOT, rodzaje układu sił i słabości oraz szans i...

Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem
Pobrań: 252
Wyświetleń: 2037

notatka składa się 55 stron. ...Organizowanie - to decydowanie o tym, w jaki sposób możliwie najlepiej pogrupować działania i zasoby organizacji. Przy konstruowaniu organizacji menedżerowie mogą wykorzystać sześć podstawowych działań konstrukcyjnych: projektowanie stanowisk pracy, grupowanie sta...

Podstawy marketingu - Konsumenci i ich zachowania na rynku

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Magdalena Dołhasz
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1260

MARKETING Rozdział 3 - Konsumenci i ich zachowania na rynku Nabywca - jest podmiotem rynku. Decyduje, która ofertę przedstawioną przez sprzedającego zaakceptować Konsument - jedno lub wieloosobowe gospodarstwo domowe. Jego funkcjonowanie jest związane z zaspokajaniem potrzeb. Większość swoich po...

Pytania na obrone - polityka fiskalna

  • Wyższa Szkoła Biznesu w Poznań
  • dr inż. Xymena Połomska
  • Polityka fiskalna
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1645

Prowadzona przez państwo polityka ma na celu kształtowanie popytu poprzez: 1. system wydatków rządowych – podnosząc płacę sędziom, nauczycielom, policjantom, lekarzom publicznej służby zdrowia 2. udzielając dotacji przedsiębiorcom państwo zwiększa podaż pieniądza, a więc i popyt w stopniu wy...

Wykład - pytania na zaliczenie

  • Politechnika Wrocławska
Pobrań: 91
Wyświetleń: 700

1. Programowanie strukturalne i obiektowe. 2. Fala elektromagnetyczna: typy, paramet1. Programowanie struktry, właściwości. 3. Tranzystory bipolarne i unipolarne: budowa, właściwości i zastosowania. 4. Systemy ciągłe i dyskretne: klasyfikacja i opis. 5. Zmienna losowa: właściwości i opis. 6. C...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Robert Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 301
Wyświetleń: 2338

dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...

Ubezpieczenia - wyłlady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Helena Ogrodnik
  • Ubezpieczenia społeczne
Pobrań: 196
Wyświetleń: 3787

- koszty akwizycji - koszty tworzenia rezerw - inne koszty działalności zakładu, składka na udziale własnym...

Podstawy marketingu, J. Altkorn - streszczenie

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 539
Wyświetleń: 5901

Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...