Ewa Żaczek-Tarazewicz

note /search

Egzamin- sciaga

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1288

1.Internacjonalizacja - działanie gospodarcze podejmowane przez przedsiębiorstwa za granicą . a)Ujęcie dynamiczne - rozważa się podejmowanie działań za granicą przez firmę jako proces składający się z kilku etapów, na który oddziałują ...

Zagadnienia na egzamin

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 175
Wyświetleń: 1533

Internacjonalizacja - co to? - uj. dynamiczne i uj. statyczne Internacjonalizacja - działanie gospodarcze podejmowane przez przedsiębiorstwa za granicą. Ujęcie dynamiczne - rozważa się podejmowanie działań za granicą przez firmę jako proces składający się z kilku etapów, na który oddziałują różne c...

Internacjonalizacja

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 427
Wyświetleń: 2443

Internacjonalizacja + z wykładu Internacjonalizacja przedsiębiorstwa  to proces polegający na włączaniu się przedsiębiorstwa w działalność gospodarczą poza krajem macierzystym. W prowadzeniu można wyróżnić kilka faz. W początkowej fazi...

Otoczenie w marketingu międzynarodowym

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 119
Wyświetleń: 994

Otoczenie w marketingu międzynarodowym (tylko takie coś znalazłam) Wybór strategii działania przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym, poprzedza analiza otoczenia. Jest to oczywiście otoczenie międzynarodowe, czyli należy zwrócić uwagę na jego zupełnie inne elementy niż przy analizie otoczenia fir...

Polityka cenowa

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1267

. Polityka cenowa Przesłanki polityki cen w marketingu międzynarodowym Polityka cenowa danego przedsiębiorstwa zależy od wielu czynników, zewnętrznych i wewnętrznych, ponieważ czynniki te wskazują tendencje do międzynarodowego standaryzowania lub adaptowania cen. Czynniki wewnętrzne Celi strategic...

Rozne pojecia

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 21
Wyświetleń: 826

Zagadnienia uzupełniające Efekt kraju pochodzenia Międzynarodowy transfer technologii TRANSFERTECHNOLOGII  przekazywanie określonej wiedzy technicznej i organizacyjnej i związanego z nią know-how celem gospodarczego (komercyjnego) wykorzystania  szczególny przypadek transferu wiedzy, obejmujący p...

Dwa ujęcia definicji marketingu

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing
Pobrań: 350
Wyświetleń: 2632

Najczęściej w literaturze prezentowane są dwa ujęcia definicji marketingu : Klasyczne, Nowoczesne. W ujęciu klasycznym marketing to planowanie, koordynacja i kontrola działań przedsiębiorstwa, ukierunkowane na aktualne i potencjalne rynki zbytu. Marketing według tego podejścia jest procesem w ram...

Otoczenie marketingowe - Makro otoczenie

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing
Pobrań: 238
Wyświetleń: 2653

Otoczenie marketingowe- struktura, makro i mikro otoczenie Otoczenie interpretuje się jako zbiór zewnętrznych obiektów i sił które oddziałują na możliwości rozwojowe przedsiębiorstwa oraz na utrzymanie pozytywnych transakcji z otoczeniem. Analiza otoczenia na poziomie przedsiębiorstwa polega na kon...

ZAGADNIENIA NA EGZAMIN

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1421

ZAGADNIENIA NA EGZAMIN ISTOTA MARKETINGU Ewolucja marketingu: co to jest marketing, ery (wymienić) Interpretacje marketingu: podejście do marketingu (koncepcyjne, narzędziowe, informacyjno-decyzyjne), co to jest zarządzanie marketingowe Zasady koncepcji marketingowej: koncepcja marketingowa, zasa...

Zasady koncepcji marketingowej

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing
Pobrań: 266
Wyświetleń: 1442

Zasady koncepcji marketingowej Koncepcja marketingowa czy inaczej orientacja marketingowa opiera się według Ph. Kotlera na czterech zasadach (filarach): rynku docelowym potrzebach klienta marketingu skoordynowanym rentowności (zysk...