Dr Sylwia Kuczamer-Kłopotowska

note /search

Strategie

  • Uniwersytet Gdański
Pobrań: 203
Wyświetleń: 1540

Definicja strategii 1) J. Penc tak formułuje strategię: “Strategia to określona koncepcja systemowego działania (plan działań), polegająca na formułowaniu zbioru długookresowych celów przedsiębiorstwa i ich modyfikacji w zależności od zmian zachodzących w jego otoczeniu, określaniu zasobów i śro...

Analiza produktu firmy H&M

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 770

1 Dla pań przygotowano sukienki o niesamowitych krojach i w radosnych kolorach, ubrania pełne paryskiej wytworności i dodatki w zabawnym stylu joie de vivre. (tł. Radość życia) 2. Każda sukienka z damskiej kolekcji Lanvin dla H&M stan...

Marketing - test i odpowiedzi 3

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing
Pobrań: 4543
Wyświetleń: 7714

1. Popyt to: stan odczuwania braku zaspokojenia wyraz szczególnego sposobu zaspokojenia potrzeb pierwotnych pragnienie posiadania określonych produktów, poparte możliwością i gotowością ich kupienia potrzeba posiadanie określonych produktów 2. W strukturze produktu NIE występuje: produkt potencja...

Projekt - mikrootoczenie lion gym

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing
Pobrań: 350
Wyświetleń: 2422

Ocena Mikrootoczenia: Otoczenie ekonomiczne: Wynika z ogólnej kondycji gospodarczej. W wypadku naszej usługi wpływu nie mają stany kursów walut, czy też stopa oprocentowania kredytów. Niestety duże znaczenie na popyt na nasza usługę maja: stany bezrobocia (im więcej osób bez pracy, tym mniejsza l...

Promocja - definicja

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1526

PROMOCJA Promocja jest to oddziaływanie na odbiorców produktów danej firmy, polegające na przekazaniu im informacji, które mają w odpowiednim stopniu zwiększyć wiedzę na temat produktów lub usług oraz samej firmy w celu stworzenia dla nich preferencji na rynku. Promocja jest elementem