Dr Sylwia Badowska - strona 3

Media Plan – planowanie mediów w kampanii reklamowej

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Sylwia Badowska
  • Reklama
Pobrań: 308
Wyświetleń: 889

Notatka zawiera między innymi takie zagadnienia jak: media plan według A. Czarneckiego, media plan według Domu Mediowego Mediapol, miejsce media planu w kampanii reklamowej, cechy dobrego media planu, co powinien zawierać dobry media plan...

Cele kampanii reklamowej

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Sylwia Badowska
  • Reklama
Pobrań: 133
Wyświetleń: 581

Notatka zawiera między innymi takie zagadnienia jak: proces przygotowania kampanii reklamowej, cele kampanii reklamowej, kolejność ustalania celów kampanii reklamowej, cele marketingowe, cele reklamowe...

Strategia kreatywna - prezentacja

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Sylwia Badowska
  • Reklama
Pobrań: 77
Wyświetleń: 511

Notatka zawiera między innymi takie zagadnienia jak: strategia kreatywna, brief kreatywny, dobre rozwiązanie kreatywne, zespół kreatywny, kreacja w reklamie...

Budżet reklamowy - prezentacja

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Sylwia Badowska
  • Reklama
Pobrań: 98
Wyświetleń: 791

Notatka zawiera między innymi takie zagadnienia jak: budżet reklamowy, sposoby ustalania budżetu na reklamę, budżet kreacji, budżet produkcji, budżet medialny...

Realizacja kampanii reklamowej

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Sylwia Badowska
  • Reklama
Pobrań: 196
Wyświetleń: 721

Notatka zawiera między innymi takie zagadnienia jak: kampania reklamowa-definicja, cykl prowadzenia kampanii, agencja reklamowa,