Dr Paweł Chlipała

Marketing międzynarodowy skrypt

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Paweł Chlipała
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 2247
Wyświetleń: 2695

1.  Marketing międzynarodowy-istota i uwarunkowania rozwoju.   Internacjonalizacja  – różnorodne formy międzynarodowej współpracy gospodarczej  państw i przedsiębiorstw, w tym zwłaszcza korporacji transnarodowych. Aktywne  działania firmy w coraz bardziej złożonym, wielowymiarowym otoczeniu rynku...

Amerykański kodak twierdzi

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • dr Paweł Chlipała
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1561

Amerykański Kodak twierdzi, że chcąc wylansować aparat fotograficzny jako produkt dla mężczyzn, należy napisać na pudełku: "pięć milionów pikseli". Jeśli produkt jest dla kobiet, lepiej napisać: "prosty w obsłudze". Jak z dowcipu o blondynkach? Amerykanie twierdzą, że to dział...

Stereotypy

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • dr Paweł Chlipała
  • Rynek Unii Europejskiej
Pobrań: 364
Wyświetleń: 1827

POSTRZEGANIE POLAKÓW ORAZ STEREOTYPY NA TEMAT POLAKÓW I INNYCH NACJI W HISZPANII „ Stereotyp   - słowo to wywodzi się od greckiego stereos, co oznacza „przestrzenny” i typos, co należy tłumaczyć jako „wzorzec”.   Stereotyp to   pojęcie , które oznacza generalizację dotyczącą pewnej   grupy , a ta...

Macierz McKinseya - Konkurencyjność

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Paweł Chlipała
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 105
Wyświetleń: 2583

MACIERZ McKINSEYA Macierz McKinseya nazywana jest także macierzą atrakcyjności produktu czy atrakcyjności rynku lub macierzą GE. Koncepcja tej macierzy powstała na początku lat 70-tych w firmie General Electric Corporation we współpracy z firmą doradczą McKinsey. W analizach produktu starano się w...

Wojas projekt cz 2

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Paweł Chlipała
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1071
Wyświetleń: 2758

STRATEGIA WEJŚCIA I OBSŁUGI RYNKU PRZEDSIĘBIORSTWA - MARKI WOJAS CZĘŚĆ II GRUPA KrDUZa1012 Uniwersytet Ekonomiczny Kraków 12.11.2012 Spis treści I.Wprowadzenie II. Prezentacja danych o rynkach Definicja makrootoczenie Opis poszczególnych składowych makrootoczenie Rynek Czeski Rynek Gruziń...

Wojas projekt cz.1

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Paweł Chlipała
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1344
Wyświetleń: 2877

STRATEGIA WEJŚCIA I OBSŁUGI RYNKU  MARKI  WOJAS CZĘŚĆ I GRUPA KrDUZa1012 Anna Cieślak Natalia Czopek Aneta Domagała Paulina Dubiel Uniwersytet Ekonomiczny Kraków 12.11.2012 Spis treści 1. CZĘŚĆ SYNTETYCZNA3 2. CZĘŚĆ SZCZEGÓŁOWA5 KRÓTKA HISTORIA FIRMY 5 CZYM ZAJMUJE SIĘ FIRMA?6 JAK DZIAŁA FIRMA?6 ...

Narzędzia i działania marketingowe w strategii międzynarodowej ćwiczen...

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Paweł Chlipała
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 651
Wyświetleń: 2723

Marketing międzynarodowy (Chlipała)  NARZĘDZIA I DZIAŁANIA MARKETINGOWE W STRATEGII MIĘDZYNARODOWEJ    Strategia marketingowa może objawiać się w dwóch sferach :    narzędziowa  Narzędzia marketingu-mix (koncepcja 4P – 7P):    produkt,    cena,    dystrybucja,    promocja,    ludzie,    pr...

Prezentacje orlen

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Paweł Chlipała
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 266
Wyświetleń: 3430

Jest to projekt zaliczeniowy (13 stron) na temat stosowanej polityki marketingu miezynarodowego przez Koncern PKN Orlen. Projekt zawiera m.in. zagadnienia takie jak: część syntetyczna, historia, charakterystyka przedsiębiorstwa, strategia marketingowa, produkty przedsiębiorstwa, ocena potencjał...

Monitor handlu

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • dr Paweł Chlipała
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 14
Wyświetleń: 1050

M O N I T O R   H A N D L U Wartość sprzedaży   t   Napoje gorące Wartość sprzedaży w mln zł w okresach dwumiesięcznych Handel tradycyjny 2004-2005 2005-2006 Handel nowoczesny 2004-2005 2005-2006 255 285 245 260 235 235 225 210 215 +4,3% +5,9% +8,4% +7,3% +3,9% +4,2% 185 +17,3% +11,2% +15,1% +34,...

Rynek Unii Europejskiej - projekt

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • dr Paweł Chlipała
  • Rynek Unii Europejskiej
Pobrań: 56
Wyświetleń: 959

2.Czy wiążą sie z tym jakies stereotypy? 3.Jak Ty, a jak ogólnie Francuzi postrzegaja Polakow 4. Co sie zmienilo w Twoim postrzeganiu Polski kiedy tu przyjechales? 5. Co myslisz o nas jako o narodzie 6. Jak Polacy wypadaja na tle Francuzów ( podobieństwa i różnice) 7. O których narodowaościa...