Dr Mieczysław Berger

note /search

Analiza firmy Hortex SA

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 1176
Wyświetleń: 4347

HORTEX S.A. Opis firmy HORTEX S.A. HORTEX HOLDING SA to producent soków, nektarów i napojów oraz mrożonych warzyw, owoców i dań gotowych - artykułów spożywczych sprzedawanych pod jedną z najbardziej znanych polskich marek. Historia HORTEXU sięga...

Analiza otoczenia firmy Interspeed sp. z o.o.

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 259
Wyświetleń: 966

ANALIZA OTOCZENIA FIRMY INTERSPEED sp. z o.o. Charakterystyka firmy Dane ogólne Firma INTERSPEED sp. z o.o. to dostawca Internetu, działający od 1997 roku na podstawie koncesji Ministra Łączności. W jego szerokiej ofercie można znaleźć wszystko co jest potrzebne by umożliwić dostęp i w pełni wy...

Analiza stategiczna spółdzielni

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 21
Wyświetleń: 644

Analiza strategiczna spółdzielni SPIS TREŚCI 1. MISJA SPÓŁDZIELNI ROSS Analizowana jednostka gospodarcza, działając w oparciu o bieżące prawodawstwo i zwyczaje ma być dochodowym przedsiębiorstwem, zaspokajającym potrzeby uczestników rynku. W tym celu przez kierownictwo Spółdzielni ROSS została s...

Analiza strategiczna Bakoma - Ocena pozycji konkurencji

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 224
Wyświetleń: 1428

Bakoma Spółka Akcyjna Powstała w 1997 r. w wyniku przekształcenia spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Bakoma z o. o. w spółkę akcyjną. Spółka ma swoją siedzibę w Warszawie. Działalność gospodarcza spółki jest prowadzona w następujących jednostk...

Analiza strategiczna browaru - charakterystyka

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 70
Wyświetleń: 714

I. CHARAKTERYSTYKA SPÓŁKI3 II. ANALIZA MAKROOTCZENIA 4 1. Wymiar ekonomiczny. 2. Wymiar techniczny. 3. Otoczenie społeczne. III. ANALIZA SEKTOROWA6 1. Siła oddziaływania dostawców. 2. Siła oddziaływania nabywców. 3. Natężenie walki konkurencyjnej w sektorze. 4. Groźba pojawienia się nowych pr...

Analiza strategiczna firmy BATIG - Zarządzanie przedsiębiorstwem

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 35
Wyświetleń: 595

Charakterystyka firmy British-American Tobacco Industries Group obchodziła jesienią 2000 roku swoją 98 rocznicę powstania. Należy obecnie do największych firm świata i prowadzi interesy głównie w obszarze usług finansowych i wyrobów tytoniowych . W 1991 roku B.A.T. przekroczył 10% udział w globalny...

Analiza strategiczna firmy budowlanej - Analiza SWOT

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 623
Wyświetleń: 3661

SPIS TREŚCI Ogólna pozycja branży3 Struktura branży3 Strategiczna ch arakterystyka4 Perspektywy stojące przed branżą6 Analiza konkurencyjności7 Analiza sił konkurencji7 Ocena pozycji konkurentów 8 Przewidywane posunięcia głównych konkurentów9 Na co zwrócić główną uwagę ? 9 Analiza sytuacji firmy9 G...

Analiza strategiczna firmy budowlanej - Sektor prywatny - Struktura or...

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 434
Wyświetleń: 1722

Charakterystyka firmy ze schematem organizacyjnym Firma Xx Xx działa od 1994 roku. Nie bez znaczenia były bieżące kontakty i znajomości nawiązane przez założycieli firmy w trakcie dotychczasowej działalności w państwowych przedsiębiorstwach budowlanych. Rozpoczynając przygotowania organizacyjne w t...

Analiza strategiczna ORBIS SA

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 469
Wyświetleń: 1470

Wprowadzenie Podstawowym zakresem działalności Spółki ORBIS S.A. jest świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych wraz z usługami towarzyszącymi oraz zarządzanie obiektami hotelowymi. Spółka ORBIS S.A. powyższe usługi realizuje przez własne oddziały hotelowe, w skład których wchodzą 53 obie...

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - zarządzanie

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 49
Wyświetleń: 812

A N A L I Z A S T R A T E G I C Z N A P R Z E D S I Ę B I O R S T W A W nowoczesnym zarządzaniu znaczenia nabiera problematyka tworzenia strategii przedsiębiorstwa. Każde przedsiębiorstwo wkraczając w przyszłość powinno wiedzieć czym chce być , jakie cele i w jaki sposób chce je osiągnąć , jakie ma...