Dr Marek Piotr Deszczyński

CRM (Customer Relationship Management) - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr Marek Piotr Deszczyński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 77
Wyświetleń: 903

CRM (zarządzanie relacjami z konsumentami, Customer Relationship Management): * Zarządzanie: planowanie, kierowanie i organizacja dialogu z klientami, z wykorzystaniem infrastruktury umożliwiającej określenie i zwiększanie wartości klientów oraz środki prowadzące do ich lojalności * Relacjami:...

Marketing partnerski, lojalność - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr Marek Piotr Deszczyński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1050

MARKETING PARTNERSKI- geneza powstania koncepcji TRENDY RYNKOWE: * malejąca skuteczność marketingu masowego, * dążenie do indywidualizacji oferty w stosunku do precyzyjnie określonych segmentów lub też indywidualnych nabywców * zacieranie się granicy między firmami oferującymi tylko produkt ma...

Orientacja marketingowa, proces zakupu - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr Marek Piotr Deszczyński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 14
Wyświetleń: 686

ORIENTACJA MARKETINGOWA ORIENTACJA SPRZEDAŻOWA VS.MARKETINGOWA WYRÓŻNIKI ORIENTACJI MARKETINGOWEJ(wg.Ph.Kotler): Potrzeby nabywcy - System zbierania informacji w tym badanie rynku Rynki docelowe - Segmentacja rynku - Wybór rynku docelowego Skoordynowane działania marketingowe - Zintegrowan...

Strategie marketingowe, Koncepcje marketingowe - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • dr Marek Piotr Deszczyński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 378

DEFINICJA MARKETINGU – WG PHILIPA KOTLERA (Create communicate deliver value to target market at a profit) * product management – tworzenie wartości * brand management – komunikowanie wartości * customer management – współdziałanie a nie tylko zarządzanie bazą danych klientów. POZIOMY STRATEGII...