Dr Maciej Tokarski - strona 2

note /search

Statystyczna analiza danych

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 833

STATYSTYCZNA ANALIZA DANYCH 1. Analizowanie danych następ. poprzez wykaz mierników statyst. w postaci:  Miar tendencji centralnej średnia arytmetyczna, kwartale, mediana, dominanta)   Miary rozproszenia o Obszar zmienności o Odchylenie standar...

Wnętrze i otoczenie instytucji

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1099

WNĘTRZE I OTOCZENIE INSTYTUCJI 1. Organizacja jako system społeczno-techniczny Podsystemy organizacji: - Podsystem celów i wartości: misja organizacji, jej uzasadnienie, strategia  organizacji - Podsystem psychospołeczny: uczestnicy organizacji, ich motywacje, wartości,  kultura oraz więzi społec...

Pochodzenie marketingu

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 511

Pochodzenie marketingu: 1. Wynika z faktu istnienia konkurencji (międzyludzkiej, partyjnej, itp.) 2. Marketing narodził się w momencie rewolucji (powstanie przemysłu, kapitalizmu) 3. Celem marketingu jest pozyskanie nabywcy ...