Dr Krzysztof Wojdacki - strona 2

note /search

Franchising jako instytucja rynkowa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Instytucje rynkowe
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1267

FRANCHISING - ISTOTA _ Franchising to system sprzedaży towarów, usług lub technologii, który jest oparty na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy prawnie i finansowo odrębnymi i niezależnymi przedsiębiorstwami, Dawcą i jego Indywidualnymi Biorcami. _ Istota tego systemu polega na tym, że dawca n...

Giełdy jako instytucje rynkowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Instytucje rynkowe
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1883

GIEŁDY - to, podobnie jak targi, organizacje formowania rynku, bez których trudno wyobrazić sobie współczesną wymianę i współpracę z zagranicą. Określa się je mianem ZORGANIZOWANEGO, FORMALNEGO RYNKU HURTOWEGO. Giełda stanowi bez wątpienia rynek zorganizowany, dlatego, że wiąże się z nią funkcjon...

Handel

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Instytucje rynkowe
Pobrań: 350
Wyświetleń: 2135

ISTOTA POŚREDNICTWA HANDLOWGO Teoria funkcjonalna handlu (Z.Zakrzewski) Dysproporcje między fizyczną strukturą podaży a strukturą popytu Dysproporcje między ilościami produkowanymi przez producentów ilościami kupowanymi przez nabywców Dysproporcja między koncentracją podaży a rozproszeniem pop...

Leasing

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Instytucje rynkowe
Pobrań: 917
Wyświetleń: 2751

LEASING to rodzaj dzierżawy maszyn i urządzeń, polegającej na oddaniu ich na określony czas do dyspozycji klienta, który płaci za to z wpływów uzyskanych dzięki eksploatacji tych urządzeń. LEASING to szczególna forma finansowania inwestycji bez konieczności angażowania dużych środków przez inwest...

Przetargi

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Instytucje rynkowe
Pobrań: 245
Wyświetleń: 1631

P rzetarg jest formą instytucjonalnie zorganizowanego kontaktu pomiędzy stronami pragnącymi zawrzeć transakcję handlową; ma on charakter zorganizowanego konkursu, w którym uczestniczy wielu ubiegających się o dokonanie transakcji, a organizator wybiera spośród nich tego, który oferuje najlepsze K...

Rynek jako instytucja rynkowa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Instytucje rynkowe
Pobrań: 210
Wyświetleń: 1386

Rynek - wprowadzenie RYNEK ROPATRYWAĆ MOŻNA WIELOASPEKTOWO JAKO KATEGORIĘ: -Historyczną (techniczną) - miejsce, gdzie uczestnicy handlu spotykają się osobiście dokonując transakcji wymiennych, -Przestrzenną - obszar o zbliżonych warunkach dokonywania transakcji kupna-sprzedaży (podobna gęstość...

Instytucje rynkowe - wykłady

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Instytucje rynkowe
Pobrań: 1008
Wyświetleń: 3353

Instytucje rynkowe Proces instytucjonalizacji i formalizacji rynku Handel jako główna instytucja rynkowa Leasing jako współczesna instytucja rynkowa Franchising i jego rola we współczesnej gospodarce rynkowej Targi i wystawy gospodarcze Giełdy jako instyt ucje rynkowe Aukcje we współczesnej gospo...

Wprowadzenie do marketingu usług publicznych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing usług publicznych
Pobrań: 497
Wyświetleń: 1806

Od marketingu sfery  Od marketingu sfery  wytwórczej do marketingu  wytwórczej do marketingu  usług publicznych usług publicznych 1. Istota i znaczenie marketingu 2. Przedsiębiorstwo na rynku Podstawy marketingu , praca zb. pod red.  3. Se...

Wprowadzenie do marketingu usług publicznych cz.2

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing usług publicznych
Pobrań: 371
Wyświetleń: 1792

Witam Państwa  Marketing usług publicznych na zajęciach z  1. Usługi w gospodarce (pojęcie usług, klasyfikacja usług, cechy  przedmiotu usług) 2. Istota i znaczenie marketingu usług publicznych 3. Badania marketingowe jako podstawa kszt...

BADANIA MARKETINGOWE - klasyfikacja

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing usług publicznych
Pobrań: 525
Wyświetleń: 2037

Witam Studentki i  Studentów na  Marketing usług publicznych zajęciach z  przedmiotu 1. Badania marketingowe – aspekt definicyjny Marketing 2. Klasyfikacja badań marketingowych usług publicznych 3. Proces badań marketingowych • Faza przedprojektowa • Faza projektowa Badania  • Faza realizacji marke...