Dr Katarzyna Śliwińska

note /search

Plan badania - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 91
Wyświetleń: 644

Plan badania: Cel badania: Rozpoznanie potrzeb potencjalnych nabywców w celu wprowadzenia nowego produktu na rynek. Metoda badawcza: Ankieta bezpośrednia przeprowadzona w punktach sprzedaży przedsiębiorstwa. Zakres czasowy, przestrzenny: Ankieta zostanie przeprowadzona na terenie całego kraju po...

Plan marketingowy - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 203
Wyświetleń: 679

Przedsiębiorstwo „Sizeer” S.A zostało założone w 1995 roku. 5 lat później „Sizeer” S.A wszedł w spółkę z niemiecką firmą Schiesser A.G. stając się tym samym spółką joint venture czyli spółką posiadającą kapitał zagraniczny. Zarówno polska jak i niemiecka firma działają w tej samej branży jaką jest o...

Wykład - System marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 217
Wyświetleń: 742

Marketing prof. UE dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 2 System marketingu ORIENTACJA NA PRODUKT (PRODUKCYJNA) - oznacza nastawienie przedsiębiorstwa głównie na zwiększenie efektywności produkcji i dystrybucji, szczególnie poprzez obniżanie kosztów, postęp technologiczny i organizacyjny. Wiodącą ro...

Wykład - 9 założeń o globalnym zarządzaniu jakością

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 119
Wyświetleń: 420

Marketing prof. UE dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 8 9 ZAŁOŻEŃ O GLOBALNYM ZARZĄDZANIU JAKOŚCIĄ: jakość musi być postrzegana przez klienta jakość musi znaleźć odbicie w każdym działaniu przedsiębiorstwa nie tylko w produkcji jakość wymaga zaangażowania wszystkich zatrudnionych jakość wymaga ...

Wykład - Charakterystyka faz w cyklu życia produktu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 161
Wyświetleń: 742

Marketing prof. UE dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 9 Charakterystyka faz w cyklu życia produktu: Charakterystyka Wprowadzenie Wzrost Dojrzałość Spadek sprzedaż niska Szybki wzrost Wolny wzrost Spadek zysk „nieistotny”(nigdy zysku nie ma) Poziom szczytowy spadek Niski lub zerowy ...