Dr Iwona Escher

Produkt poprawiony - wykład 2 semestr

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Iwona Escher
  • Marketing
Pobrań: 112
Wyświetleń: 735

Marketing 19.11.2012 Po zidentyfikowaniu istniejących segmentów organizacje mogą wybierać spośród różnych opcji działania Albo wybrać szeroki obszar działania albo skoncentrować wysiłki na jakimś fragmencie rynku Możliwe koncepcje -działanie niezróżnicowane(spotykane na rynku dóbr konsumpcyjnych)...

Wyposażenie produktu opakowanie + oznakowanie - wykład 2 semestr

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Iwona Escher
  • Marketing
Pobrań: 35
Wyświetleń: 889

Wyposażenie produktu: opakowanie + oznakowanie. Funkcje opakowania produktu: 1. Zapewnia produktowi ochronę: -zabezpiecza produkt przed urazami mechanicznymi -uniemożliwia wpływ czynników zewnętrznych Dodatkowo: chroni otoczenie przed szkodliwym oddziaływaniem zapakowanego produktu. 2. Umożliwia pr...

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA - wykład 2 semestr

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Iwona Escher
  • Marketing
Pobrań: 154
Wyświetleń: 777

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA = zespół działań i instrumentów, za pomocą których organizacja komunikuje się z rynkiem, przekazując informacje o swojej działalności i produktach. Komunikacja marketingowa jest pojęciem szerszym od promocji. W jej ramach można wyróżnić : komunikację formalną [promocja] ...

Cena - wykład 2 semestr

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Iwona Escher
  • Finanse
Pobrań: 35
Wyświetleń: 602

Cena- informacja przekazywana lub uzgadniana z dysponentem produktu, określająca żądaną przez niego ilość pieniędzy lub innych walorów za oferowany produkt. pozwala porównywać konkretne produkty z innymi cena w strukturze M-MIX: *jedyny element m-mix tworzący przychody (pozostałe elementy generują t...

Analiza potencjału a otoczenia - wykład 2 semestr

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Iwona Escher
  • Marketing
Pobrań: 98
Wyświetleń: 742

Marketing Analiza potencjału, a analiza otoczenia Dokonywanie analizy potencjału wydaje się łatwiejsze niż dokonywanie analizy otoczenia. Dlaczego? Większe rozeznanie, co do procesów/zmian zachodzących wewnątrz organizacji niż wiedza na temat zmian zachodzących w jej otoczenia, Łatwiej prowadzi...

Otoczenie organizacji - wykład 2 semestr

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Iwona Escher
  • Marketing
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1113

Marketing Orientacje: podsumowanie. (Książka str. 28) Otoczenie organizacji. Zewnętrzne warunki działania - otoczenie organizacji. Otoczenie organizacji buduje wszystko, to, co z zewnątrz może na nią wpływać*. *Przy takim ujęciu,...