Dr inż. Janusz Fijałkowski - strona 2

note /search

Art. 30.- warunki i zasady

  • Politechnika Warszawska
  • Przepływ ładunków w systemach logistycznych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 399

Art. 30. 1. W warunkach i na zasadach, o których mowa w art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia (WE) nr 561/2006, minister właściwy do spraw transportu może wprowadzić wyjątki lub zezwalać na tymczasowe odstępstwa od stosowania przepisów art. 6-9 tego rozporządzenia. 2. Minister właściwy do spraw transpor...

Art. 31.- dzienny czas prowadzenia pojazdu

  • Politechnika Warszawska
  • Przepływ ładunków w systemach logistycznych
Pobrań: 7
Wyświetleń: 441

Art. 31a. 1. Dzienny czas prowadzenia pojazdu od zakończenia jednego dziennego okresu odpoczynku do rozpoczęcia następnego dziennego okresu odpoczynku lub między dziennym okresem odpoczynku a tygodniowym okresem odpoczynku nie może przekroczyć 10 godzin. 2. Dzienny czas prowadzenia pojazdu oznacza ł...

Czas nieprzerwanego prowadzenia pojazdu - omówienie

  • Politechnika Warszawska
  • Przepływ ładunków w systemach logistycznych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 497

Czas nieprzerwanego prowadzenia pojazdu Maksimum 4,5 h Czas przerwy Na każde 4,5 h jazdy minimum 45 min (przy czym może być podzielone na 15 i 30 min) Dzienny czas prowadzenie pojazdu Maksimum 9 h (2 razy w tygodniu może być przedłużone do 10 h) Tygodniowy czas prowadzenia pojazdu Maksimum 56...

Art. 12. - tygodniowy czas pracy kierowcy

  • Politechnika Warszawska
  • Przepływ ładunków w systemach logistycznych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 413

Art. 12. 1. Tygodniowy czas pracy kierowcy, łącznie z godzinami nadliczbowymi, nie może przekraczać przeciętnie 48 godzin w przyjętym okresie rozliczeniowym nieprzekraczającym 4 miesięcy. 2. Tygodniowy czas pracy, o którym mowa w ust. 1, może być przedłużony do 60 godzin, jeżeli średni tygodniowy cz...

Art. 13. prezerwa kierowcy

  • Politechnika Warszawska
  • Przepływ ładunków w systemach logistycznych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 525

Art. 13. 1. Po sześciu kolejnych godzinach pracy kierowcy przysługuje przerwa przeznaczona na odpoczynek w wymiarze nie krótszym niż 30 minut, w przypadku gdy liczba godzin pracy nie przekracza 9 godzin oraz w wymiarze nie krótszym niż 45 minut, w przypadku gdy liczba godzin pracy wynosi więcej niż ...

Art. 23. obowiązkowe przerwy

  • Politechnika Warszawska
  • Przepływ ładunków w systemach logistycznych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 322

Art. 23. W zakresie norm określających czas pracy, obowiązkowe przerwy przeznaczone na odpoczynek w czasie dnia pracy oraz odpoczynek dobowy i tygodniowy, układy zbiorowe pracy mogą przewidywać wyższe normy minimalne oraz niższe normy ...

Art. 24. - zobowiązania pracodawcy

  • Politechnika Warszawska
  • Przepływ ładunków w systemach logistycznych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 231

Art. 24. Pracodawca jest obowiązany: 1) poinformować kierowców o obowiązujących ich przepisach z zakresu czasu pracy, w sposób przyjęty u danego pracodawcy oraz 2) uzyskać od kierowcy oświadczenie na piśmie o wymiarze zatrudnienia albo o niepozostawaniu w zatrudnieniu u innego pracodawcy. 1 ...

Kształtowanie systemów logistycznych - pyt. 11

  • Politechnika Warszawska
  • Kształtowanie systemów logistycznych
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1505

Efekt decentralizacji konfekcjonowania Analizy efektywności decentralizacji procesów konfekcjonowania zaleca się wykonywać (w ramach kształtowania i wymiarowania procesów przepływu materiałów w systemie logistycznym zakładu) wtedy gdy: ...

Kształtowanie systemów logistycznych - pyt. 14

  • Politechnika Warszawska
  • Kształtowanie systemów logistycznych
Pobrań: 105
Wyświetleń: 1239

Pyt. 14. Zadanie logistyczne dla rynku handlowego Zadanie logistyczne w przedsiębiorstwie dystrybucyjnym polega na przekształceniu strumieni towarów wchodzących do przedsiębiorstwa opisanych ze względu na jakość i ilość, na strumienie towarów wychodzących z przedsiębiorstwa, zgodnie z zamówieniami ...

Kształtowanie systemów logistycznych - pyt. 15

  • Politechnika Warszawska
  • Kształtowanie systemów logistycznych
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1176

Pytanie 15. Od czego zależy dobowa liczba pojazdów wywożących z rynku hurtowego określoną masę towarową Q wyrażoną w t/dobę? W dostawie: PjLiWe = CDSi ∙ kj iWe / qj iWe ∙ QjN (poj. typu j w dobie szczytowej) W odbiorze: PjLiWy= CDSi ∙ kjiWY / qjiWY ∙ QjN (poj. typu j w dobie szczytowej) Gdzie: P...