Dr Hipolit Kałuski

note /search

Techniki sprzedazy produktow inwestycyjnych

  • Uniwersytet Gdański
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 0
Wyświetleń: 455

Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: Sytuacja, w której silne stany emocjonalne oraz chęć zwycięstwa zaczynają dominować w sytuacji konfliktowej, powodując uczucie wzajemnej wrogości stron wobec siebie. Strony przestają się skupiać na źródle konfliktu a zaczynają przybierać względem ...

Techniki sprzedaży produktów inwestycyjnych na przykładzie funduszy in...

  • Uniwersytet Gdański
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 42
Wyświetleń: 749

Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: Czym jest konflikt? To proces społeczny zachodzący między jednostkami, grupami,państwami, wynikający ze sprzeczności interesów, celów, poglądów czy obowiązków, powodujący powstanie wrogości miedzi nimi; Konflikt w przeciwieństwie do różnicy zdań ...

Techniki sprzedaży produktów bankowych-operacje pasywne

  • Uniwersytet Gdański
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 0
Wyświetleń: 1148

Notatka porusza między innymi zagadneinia takie jak: Batna- najlepsza alternatywa dla negocjowanego porozumienia – rozważenie ewentualnych działań, jakie będzie można podjąć w przypadku nie osiągnięcia porozumienia, a więc stanowiących odpowiedź na pytanie „co stanie się, jeśli rozmowy się załamią”,...

Typy klientów i sposoby postępowania

  • Uniwersytet Gdański
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1449

Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: Klient małomówny, najczęściej sympatyczny człowiek. Nie mówi jasno i jednoznacznie czego oczekuje. W swoim zachowaniu jest powściągliwy i wahający się, tylko nieliczni czekają na błąd sprzedawcy, aby go następnie zaatakować. Klient bardzo ostrożny...

Ubezpieczenia majątkowe- prezentacja

  • Uniwersytet Gdański
  • Nowoczesne technologie sprzedaży
Pobrań: 14
Wyświetleń: 637

Notatka porusza miedzy innymi zagadnienia takie jak: Zachowania uległe- polegają na wycofaniu się z dyskusji i dopasowaniu do wymagań oraz żądań drugiej osoby nawet jeżeli wewnętrznie się z nimi nie zgadzamy. Zachowania agresywne- prowadzą do tego że jedna lub obie strony podczas dyskusji chcą narzu...