Dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz

note /search

Reklama - historia

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Dziennikarstwo prasowe radiowe i telewizyjne
Pobrań: 770
Wyświetleń: 2429

REKLAMA DEFINICJA RKELAMY XX w. perswazyjny przekaz zachęcający do kupowania towarów / korzystania z usług charakter nieosobisty zapośredniczony płatny zidentyfikowany nadawca. PR - perswazja, ale nie nakłania do zakupu, tylko kształtuje stosunek do marki PUBLICITY - dziennikarze chwalą jak...

Opracowanie do egzaminu - Fast Moving Consumer Goods

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Dziennikarstwo prasowe radiowe i telewizyjne
Pobrań: 175
Wyświetleń: 1435

Pojęcia z egzaminu: FMCG ( Fast Moving Consumer Goods) - produkty szybko rotujące w punktach sprzedaży, przede wszystkim artykuły spożywcze i kosmetyki [także nazywane CPG - Consumer Packed Goods] FMCG (dlaczego w tv jest ich najwięcej) - produkty są do siebie bardzo podobne przez co zwiększona jes...