Dr hab. inż. Jacek Skorupski

Metody matematyczne w transporcie - pytania 1

  • Politechnika Warszawska
  • dr hab. inż. Jacek Skorupski
  • Metody matematyczne
Pobrań: 266
Wyświetleń: 1288

Termin I W modelu ekonomicznej wielkości partii z upustami cenowymi optymalna wielkość partii: Może wystąpić w dowolnym przedziale cenowym Jak wyznaczamy wartość funkcji kary w modelu ekonomicznej wielkości partii z wieloma produktami: Metodami numerycznymi W modelach ekonomicznej wielkości part...

Metody matematyczne w transporcie - pytania 2

  • Politechnika Warszawska
  • dr hab. inż. Jacek Skorupski
  • Metody matematyczne
Pobrań: 266
Wyświetleń: 812

Termin II W dynamicznych modelach deterministycznych TZ, czas między zamówieniami jest: Stały, gdyż wielkość zamawianej partii jest stała W modelu ekonomicznej wielkości partii z niedoborami, wielkość zamawianej partii nie zależy od: Jednostkowego kosztu zakupu W systemie masowej obsługi liczba ...

Metody matematyczne w transporcie - pytania 3

  • Politechnika Warszawska
  • dr hab. inż. Jacek Skorupski
  • Metody matematyczne
Pobrań: 252
Wyświetleń: 1001

Termin III W probabilistycznym modelu TZ koszt niedopasowania zamówienia do zapotrzebowania nie zależy: Od jednostkowego kosztu zakupu Metoda eliminacji dominant polega na: Usunięciu strategii zdominowanych W dynamicznych modelach deterministycznych TZ , wielkość zamówienia jest: Stała, gdyż ta...