Dr hab. Halina Czubasiewicz

note /search

Wzorzec rozmowy kwalifikacyjnej

  • Uniwersytet Gdański
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pobrań: 539
Wyświetleń: 2450

Czubasiewicz. Notatka składa się z 7 stron. ROZMOWA KWALIFIKACYJNA: Rozmowa wg ustalonego wzorca. Polega na zadawaniu standardowych, ustalonych wcześniej pytań. Prawidłowa konstrukcja wywiadu sformalizowanego wymaga; Opracowania pytań bazujących na analizie stanowiska pracy Zadawaniu każdemu ka...

Model Michigan w zarządzaniu

  • Uniwersytet Gdański
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pobrań: 532
Wyświetleń: 2352

Czubasiewicz. Notatka składa się z 10 stron. Model Michigan w modelu zarządzania zasobami ludzkimi obejmuje: motywowanie, organizowanie pracy, rozwój personelu dobór, nagradzanie, rozwój, ocenianie rekrutacja, selekcja, adaptacja zawodowa partycypacja, przyjmowanie do pracy, zwalnianie, nagradza...

Assessment center - ośrodek oceny

  • Uniwersytet Gdański
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pobrań: 203
Wyświetleń: 1379

Czubasiewicz. Notatka składa się z 3 stron. Assessment center - ośrodek oceny. Geneza; Koncepcja obserwacji faktycznych zachowań ludzkich w symulowanych warunkach jako podstawa do wyrokowania o zdolnościach badanego powstała w latach 40-tych. Na podstawie różnych ćwiczeń symulacyjnych dokonano dob...

Dobór kadr - strategia

  • Uniwersytet Gdański
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1239

Czubasiewicz. Notatka składa się z 3 stron. Dobór kadr Planowanie zatrudnienia Proces kształtowania zatrudnienia w organizacji Rekrutacja pracowników Proces selekcji Wprowadzenie pracownika do organizacji Sterowanie ruchliwością pracowników STWORZENIE PROFILU ZAWODOWEGO I OSOBOWOWOŚCIOWEGO P...

Fazy rozwoju funkcji personalnej

  • Uniwersytet Gdański
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pobrań: 1050
Wyświetleń: 5551

Czubasiewicz. Notatka składa się z 2 stron. FAZY ROZWOJU FUKCJI PERSONALNEJ I FAZA OPERACYJNA - lata 1900-1945( początek 20 wieku, początek firm, zatrudnienia ludzi w firmie) Funkcja personalna pełni rolę pomocniczą w organizacji. Dział personalny sporządza umowy o pracę, prowadzi ewidencję person...

Istota i cechy oceny

  • Uniwersytet Gdański
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1323

Czubasiewicz. Notatka składa się z 12 stron. Istota i cechy oceny Ocenianie ma powszechny charakter Nie da się go wyeliminować z naszego życia Niezależnie od naszej woli i świadomości jesteśmy poddawani ocenie i sami oceniamy otaczające nas osoby, sytuacje procesy, rzeczy Problemem jest zatem nie ...

Modele polityki personalnej

  • Uniwersytet Gdański
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1505

Czubasiewicz. Notatka składa się z 2 stron. MODELE POLITYKI PERSONALNEJ Model SITA Prowadzi do powstania kultury organizacyjnej opartej na konkurencji i rywalizacji między kandydatami - tylko najlepsi przyjmowani są do pracy. Przydatność jest mierzona posiadanymi kwalifikacjami, udokumentowanymi d...

Motywacyjny system płac

  • Uniwersytet Gdański
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1519

Czubasiewicz. Notatka składa się z 2 stron. MOTYWACYJNY SYSTEM PŁAC CELE POLITYKI WYNAGRADZANIA Przyciągać pracowników gwarantujących realizację strategii organizacji Utrzymać tych pracowników Motywować ich do zachowań sprzyjających realizacji strategii organizacji MOTYWACYJNE ODDZIAŁYWANIE PŁA...

Opis stanowiska pracy - wynagrodzenie

  • Uniwersytet Gdański
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1211

Czubasiewicz. Notatka składa się z 7 stron. Opis stanowiska pracy! Jak wynagradzać Po znajomości? Po równo? W wyniku negocjacji? Biorąc pod uwagę inflację? Zgodnie ze stażem pracy? Inaczej? Jak? Oczekiwania wobec płacy Wewnętrzna struktura płac Musi być Prosta i przejrzysta bo, -prostota i ...

Przygotowanie procesu rekrutacji

  • Uniwersytet Gdański
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
Pobrań: 189
Wyświetleń: 1379

Czubasiewicz. Notatka składa się z 4 stron. PRZYGOTOWANIE PROCESU REKRUTACJI: Rekrutacja - to proces rozpoznania przyciągania kandydatów do zatrudnienia w firmie. Zatem jest: Procesem, czyli działalnością o charakterze ciągłym, a nie sporadycznym lub akcyjnym Procesem, który wymaga rozpoznania r...