Dr hab. Andrzej Marek Bajdak - strona 2

note /search

Wykład - definicja wywiadu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Badania marketingowe
Pobrań: 224
Wyświetleń: 1743

BADANIA MARKETINGOWE - WYKŁAD 8 Prof. UE dr hab. Andrzej Bajdak Wywiad- metoda zbierania informacji źródeł pierwotnych oparta na procesie komunikowania się badacza i respondentem. Jest szczególnego rodzaju rozmową, której celem jest uzyskanie określonego zestawu informacji. Rodzaje wywiadu: 1. M...

Wykład - tajemniczy klient

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Badania marketingowe
Pobrań: 154
Wyświetleń: 1302

BADANIA MARKETINGOWE - WYKŁAD 9 Prof. UE dr hab. Andrzej Bajdak TAJEMNICZY KLIENT(Mystery Shopping)- obserwacja ukryta, uczestnicząca, kontrolowana, bezpośrednia, standaryzowana. Zamawiający badanie: Właściciel sieci produktów sprzedaży/ punkt...