Dr hab. Agnieszka Baruk - strona 4

Wykład o marketingu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr hab. Agnieszka Baruk
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 672

MARKETING MIX Twórcą koncepcji marketingu był N.Borden w 1964 r. stworzył 12-elementową mieszankę instrumentów marketingowych, czyli tzn. marketing mix. -Została ona zmodyfikowana w 1969 r. przez J.E.Mc Carthy'ego, który ograniczył instrumenty do 4 i jest autorem najbardziej znanej obecnie formuły...

Wykład - rodzaje opakowań, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr hab. Agnieszka Baruk
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 812

OPAKOWANIA Można wyróżnić następujące rodzaje opakowań: 1. Według kryterium zawartości -zbiorcze -jednostkowe 2. Według kryterium funkcji jakie spełnia -główne (np. butelka soku) -wtórne (np. kartonik na tej butelce) Przyczyny wzrostu rynkowej roli opakowań- ok. 97% ogółu produktów konsumpcyj...

Wykład - piramida potrzeb Maslowa, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr hab. Agnieszka Baruk
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 637

Piramida potrzeb Maslowa ORIENTACJE WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW: -ORIENTACJA PRODUKCYJNA- pogląd iż nabywcy preferują produkty łatwo dostępne i niedrogie, a więc kierownictwo firmy powinno skupić się na poprawie wydajności produkcji -ORIENTACJA SPRZEDAŻOWA- pogląd iż nabywcy nie będą kupować wy...

Rynek w marketingu - wykład, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr hab. Agnieszka Baruk
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 497

RYNEK W MARKETINGU Rynek można naprościej określić jako całokształt transakcji kupna- sprzedaży oraz warunków, w jakich one przebiegają. Tworzą go tzw. Uczestnicy rynku, czyli podmioty reprezentujące popyt i podaż. Chodzi tutaj o: -przedsiębiorstwa w tym produkcyjne, handlowe, usługowe -gospodar...

Wstęp do marketingu - wykład, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr hab. Agnieszka Baruk
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 490

WSTĘP DO MARKETINGU MARCET= rynek. MARKETING- w postaci wyodrębnionej koncepcji zarządzania zaczął rozwijać się po zakończeniu I wojny światowej w USA, a następnie w pozostałych państwach wysoko rozwiniętych. Przyczyny rozwoju działalności marketingowej: -Olbrzymi wzrost produkcji przemysłowej w...

Atrybuty produktu - wykład , sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr hab. Agnieszka Baruk
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 406

ATRYBUTY PRODUKTU Do podstawowych atrybutów produktu należą: marka; inne oznakowania produktu; opakowanie produktu; barwa produktu i jego opakowania; gwarancje i rękojmie; usługi przysprzedażowe i posprzedażowe. ...

Wykład - gwarancja, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr hab. Agnieszka Baruk
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 364

GWARANCJE udziela producent obejmuje tylko niektóre produkty na określony okres - ustalony przez producenta mogą jej podlegać tylko niektóre elementy produktu różne elementy produktu mogą być nią objęte różnym okresem czasu; ...