Dr Anna Batko

Jakość w zarządzaniu i misja firmy

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Anna Batko
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 791

Batko. Notatka składa się z 2 stron. Kategoria zarządzania i analizy Jakość w zarządzaniu Misja i rodzaje misji. Proces zarządzania zawsze zaczynamy od analizy otoczenia. Analiza otoczenia to inaczej rozkład otoczenia na czynniki pierwsze. Np. udziały w rynku, programy asortymentowe, atrakcyjno...

Zachowania nabywcze i konsumpcyjne - wykład

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Anna Batko
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1463

Batko. Notatka składa się z 2 stron. Wykład 4 Zachowania nabywcze i konsumenckie Definicje i funkcje zachowań Źródła zachowań odmiany kultury. Intencjonalne zachowania. Gospodarstwo domowe i cykle konsumpcji Decyzje zakupu - etapy Definicji zachowań jest niewiele. - behawioralna- człowiek re...

Zasady, zasoby i orientacja

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Anna Batko
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 875

Batko. Notatka składa się z 1 strony. Działania i zasady - sieć - kwalifikacja - środki finansowe Zasoby - marketingowe - marketingu Zarządzanie marketingowe jest pojęciem szerszym inaczej to się określa jako marketing strategiczny

Charakterystyka otoczenia i strategie rozwoju

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Anna Batko
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1176

Batko. Notatka składa się z 3 stron. Charakterystyka otoczenia: Kwalifikacje, osiągnięcia, otrzymane dowody jakości wizja na przyszłość. Do tego można dodać, że misje muszą być krótkie. Realizacja misji średnio trwa 50 lat i wymaga aż 3ech generacji produktu nowego. Dowód to znane marki = konsumpc...

Decyzja zakupu - wykład

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Anna Batko
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1057

Batko. Notatka składa się z 2 stron. Wykład 5 Etapy decyzji i zakupu. - źródła informacji. 2. Klasyfikacja decyzji zakupu - kompleksowe. - lojalne - nietypowe - impulsowe Decyzja zakupu Jednorazowy akt nabywania dóbr, które mogą lub muszą zaspokoić jakąś potrzebę. Akt może być rozłożony w ...

Geneza i rozwój marketingu

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Anna Batko
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1211

Batko. Notatka składa się z 3 stron. Geneza i rozwój marketingu. Obszar problemowy (przestrzenny) Podstawowe kategorie (elementy, cechy, właściwości) potrzeby dobra Geneza, - czyli źródło (ruch, zmiana) Nie ma ustaleń, co do genezy. W języku polskim słowo marketing pojawiło się w roku 1936 u...

Opracowanie zagadnień egzaminacyjnych

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Anna Batko
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 763
Wyświetleń: 1575

Batko. Notatka składa się z 10 stron. 1. Definicja marketingu/ mix W języku polskim słowo „marketing” pojawiło się w słowniku ang-pol w roku 1936 u J. Stanisławowskiego. Autor podaje, że źródłem marketingu jest słowo market i może być ono interpretowane przymiotnikowe; patrz-zyskowny, sprzedażny a...

Struktura i system marketingu

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Anna Batko
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 903

Batko. Notatka składa się z 2 stron. Struktura i system marketingu w oparciu o: - zasady - funkcje - działania i cele - orientacje - strategie Niektóre mają elementy podrzędne i nadrzędne. Nadrzędne to są zasady, które regulują pozostałe elementy tego układu. Natomiast pojęcie systemu jest wy...

Zagadnienia na egzamin

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Anna Batko
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1141

Batko. Notatka składa się z 1 strony. 1. Def marketingu / marketingu mix 2. Potrzeby i klasyfikacja potrzeba 3. Dobra i klasyfikacja dóbr 4. Struktura marketingu (funkcje, zasady, cale, działania, orientacje) 5. Efekt synergiczny (na czym poelga) 6. Def otoczenia 7. Klasyfikacja otoczenia 8...