Dr Andrzej Adamski

Doktryny medialne-opracowanie - Media w Polsce

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr Andrzej Adamski
  • Media w Polsce i za granicą
Pobrań: 483
Wyświetleń: 1533

Media w Polsce Wykład II data 4 marca 2013r. Media masowe mają działać na rzecz umocnienia władzy przywódcy, budowania jedności narodu i mobilizacji społeczeństwa do realizowania celów wskazanych przez przywódcę. Państwo kontroluje media przy pomocy koncesjonowania nadawców, cenzurę prewencyjną i r...

Koncerny medialne-opracowanie 1

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr Andrzej Adamski
  • Media w Polsce i za granicą
Pobrań: 630
Wyświetleń: 1393

22.04.13 Koncerny prasowe w Polsce Sytuacja ogólna: Największe i najbardziej dochodowe segmenty rynku prasowego w Polsce należą do wydawców z kapitałem zagranicznym, ale polskie firmy trzymają się nieźle w węższych segmentach Prym na rynku wiodą koncerny niemieckie, one narzucają pozostałym swoje w...

Koncerny medialne-opracowanie 2

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr Andrzej Adamski
  • Media w Polsce i za granicą
Pobrań: 266
Wyświetleń: 770

Media w Polsce- 06.05.2013 Zjednoczone przedsiębiorstwa rozrywkowe (ZPR) W skład ZPR-ów wchodzi kilka powiązanych ze sobą kapitałowo spółek. W segmencie prasy: Wydawnictwo Murator (www.murator.pl) - 29 tytułów tematycznych (m.in. Murator, Architektura, Dobre Wnętrze, M jak mieszkanie, Zdrowie, ...

Koncerny medialne-opracowanie 3

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr Andrzej Adamski
  • Media w Polsce i za granicą
Pobrań: 378
Wyświetleń: 1078

(Agora. S.A) - Powstała zgodnie z uzgodnieniami Okrągłego. Stołu jako dziennik mający reprezentować solidarnościową opozycję w czasie kampanii wyborczej (stąd nazw). Pierwszy numer (8s.) ukazał się 8 maja 1989 w nakładzie 150 tys. Egzemplarzy. Redakcja mieściła się w pomieszczeniach po żłobku na ul....

Radio i platformy cyfrowe-wykład

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr Andrzej Adamski
  • Media w Polsce i za granicą
Pobrań: 189
Wyświetleń: 840

Wykład IX 20.05.2013r. Ogólna charakterystyka rynku radiowego tworzeniu nowego ładu w polskim eterze można mówić od dnia uchwalenia ustawy o radiofonii i telewizji, czyli od 29 grudnia 1992r., a lepiej - od momentu jej wejścia w życie, czyli od 1 marca 1993r. Po roku 1989 wielu nadawców rozpoczyna...

Radio w Polsce-opracowanie

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr Andrzej Adamski
  • Media w Polsce i za granicą
Pobrań: 224
Wyświetleń: 798

MEDIA W POLSCE - RADIO Stacje : tradycyjne: komercyjne: - Polskie Radio - ZPR (Radio Eska) - 33 stacje - Audytorium 17 - porozumienie radiowe - Agora SA (Złote Przeboje, Radio koordynujące działalność lokalnych stacji PR oraz Roxy, Radio TOK...

Telewizja w Polsce-kalendarium

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr Andrzej Adamski
  • Media w Polsce i za granicą
Pobrań: 175
Wyświetleń: 679

Telewizja w Polsce Kalendarium 1989: W Polsce są 2 kanały ogólnopolskie (TVP 1 i TVP 2), 1 satelitarny (TVP Polonia) i 8 ośrodków regionalnych 1991-93: Pojawiają się pierwsze stacje pirackie. Na 19 z nich, 11 połączone zostaje w stację Polonia 1 (należącą do Nicoli Grauso); Powstaje Polsat - pols...

Monitoring mediów i agencje prasowe-opracowanie

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr Andrzej Adamski
  • Media w Polsce i za granicą
Pobrań: 259
Wyświetleń: 665

Media w Polsce Wykład V 15.04.2013r. Podobieństwa są też w obu badaniach do telewizorów podłącza się mierniki, zwane telemetrami, obsługiwane pilotem. Rejestrują one czas włączenia telewizora oraz kto oglądał. Każdy domownik włącza swój przycisk, gdy ogląda program. W nocy wyniki są przesyłane do c...