Dr Agnieszka Żbikowska

note /search

Marketing międzynarodowy - test

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1806
Wyświetleń: 8442

1. Pytanie dotyczące "parasola" ( ale nie pamiętam sensu pytania ) – odp. NIE 2. Wodospad to stopniowe, kosztowne wejście…. – odp. TAK 3. Polewaczka dotyczy równoczesnego wejścia na kilka rynków – odp. TAK 4. Czy McDonald’s na...

Marketing międzynarodowy - pytania i odpowiedzi na egzamin

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1512
Wyświetleń: 5439

in. zagadnienia takie jak:strategia wejścia, procedura makrosegmentacji, rozwój dystrybucji, strategie Kulhavy, rodzaje strategii cen, style reklam, cykl życia produktu międzynarodowego. (…) … międzynarodowym. 1) dystans władzy: mały (

Marketing międzynarodowy - materiały na egzamin

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1183
Wyświetleń: 6013

Zakres ten jest następujący: definicje i istota marketingu międzynarodowego, marketing międzykulturowy, marketing globalny, internacjonalizacja, teoria makroekonomiczne, motywy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw, otoczenie w marketingu międzynarodowym, ryzyko walutowe, formy współpracy między k...