Dr Agnieszka Żbikowska

Marketing międzynarodowy - test

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Agnieszka Żbikowska
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1358
Wyświetleń: 7651

1. Pytanie dotyczące "parasola" ( ale nie pamiętam sensu pytania ) – odp. NIE 2. Wodospad to stopniowe, kosztowne wejście…. – odp. TAK 3. Polewaczka dotyczy równoczesnego wejścia na kilka rynków – odp. TAK 4. Czy McDonald’s na...

Marketing międzynarodowy - pytania i odpowiedzi na egzamin

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Agnieszka Żbikowska
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1134
Wyświetleń: 4865

in. zagadnienia takie jak:strategia wejścia, procedura makrosegmentacji, rozwój dystrybucji, strategie Kulhavy, rodzaje strategii cen, style reklam, cykl życia produktu międzynarodowego. (…) … międzynarodowym. 1) dystans władzy: mały (

Marketing międzynarodowy - materiały na egzamin

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Agnieszka Żbikowska
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 945
Wyświetleń: 5621

Zakres ten jest następujący: definicje i istota marketingu międzynarodowego, marketing międzykulturowy, marketing globalny, internacjonalizacja, teoria makroekonomiczne, motywy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw, otoczenie w marketingu międzynarodowym, ryzyko walutowe, formy współpracy między k...