Dr Agnieszka Gertruda Stolarska

note /search

Etapy rozwoju marketingu- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 301
Wyświetleń: 1547

W orientacji marketingowej firma buduje swoja pozycje wykorzystując następujace instrumenty: Promocje (trzeba posiadac konkurencyjny produkt), produkt (oferta), dystrybucje i cenę. Rynek docelowy podkompozycja produktu jakosc asortyment marka usługi Podkompozycja promocji PR Sprzedaż osobi...

Konkurencja. Segmentacja rynku- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 84
Wyświetleń: 672

Konkurencja Jest bardzo istotnym elementem otoczenia. Zwykle firma działając w określonym segmencie rynku, nie działa sama lecz ma kilku konkurentów. Konkurencja ma duży wpływ na działalność firmy. Śledząc poczyniania konkurencji można w dużym stopniu udoskonalic swoją działalność. Istnieje wyspecj...

Pozycjonowanie produktu- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1344

POZYCJONOWANIE PRODUKTU Polega na dostosowaniu oferty do potrzeb konkretnego segmentu. Firma powinna jednak w określony sposób wyróżnić produkt, czyli przeprowadzić jego pozycjonowanie. Pozycja produktu to sposób w jaki jest on postrzegany ze względu na jego istotne atrybuty, lub inaczej miejsce za...

Strategia marki- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 245
Wyświetleń: 567

Marka to słowo, symbol, znak, rysunek, ornament, kompozycja kolorystyczna lub ich kombinacja służąca do odróżniania towarów i usług określonego przedsiębiorstwa od towarów i usług tego samego rodzaju innych przedsiębiorstw. Marki pełnią następujące funkcje: funkcja identyfikacyjna - odróżnianie p...

Systemy CRM- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 70
Wyświetleń: 749

Systemy CRM Każda z powyżej przedstawionych strategii może być korzystna dla przedsiębiorstwa. Jednak to, którą z nich powinien zastosować dany producent zależy od specyfiki jego działalności. Ważne jest odpowiednie dobranie właściwej strategii...

Misja firmy- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 63
Wyświetleń: 749

MISJA FIRMY „ZAWSZE I WSZĘDZIE NA CZAS”   ►         SZYBKOŚĆ - nasi pracownicy liczą się z twoim czasem; ►         JAKOŚĆ - wykonywane przez nas usługi są na wysokim poziomie; ►         ZANGAŻOWANE - troszczymy się o naszych klientów.   CELE FIRMY   ►         Zwiększenie zysków o 50% w stos...

Analiza zachowań konsumentów na rynku- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 119
Wyświetleń: 539

Analiza zachowań konsumentów na rynku. I. Rodzaje decyzji jakie konsumenci podejmują na rynku. Pytania do samego siebie typu : jak rozłożyć posiadane dochody na wydatki póŹniejsze, tj. oszczędności, na wydatki bieżące, tj. na jakie grupy produktów i usług, gdzie dokonamy zakupu, jakiej firmy, mark...

Badania Rynku i Potrzeb Nabywców- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 91
Wyświetleń: 336

Badania Rynku i Potrzeb Nabywców Uzyskane informacje o rynku, także o nabywcach i konsumentach jest pierwszym krokiem do określenia strategii każdego instrumentu marketingu tj.: wyboru produktu (ustalenie jego ceny) sposobu wprowadzenia produktu na rynek pozyskania nabywców za pomocą promocji Po...

Charakterystyka transakcji detalicznych- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1834

CHARAKTERYSTYKA TRANSAKCJI DETALICZNYCH Transakcje detaliczne charakteryzują: Duża liczba kupujących Niewielkie rozmiary partii kupowanych towarów Przeważnie natychmiastowa zapłata całej należności za produkt (z wyjątkiem transakcji kredytowych lub wysyłkowych z poprzedzającą zapłatą) Detaliści...

Cykl życia produktu - wprowadzenie, wzrost, dojrzałość i spadek- oprac...

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 105
Wyświetleń: 1092

Cykl życia produktu Cykl życia produktu (CŻP) jest ważnym pojęciem marketingowym umożliwiającym wgląd w dynamikę konkurencyjną produktu. Równocześnie może ono prowadzać w błąd, jeżeli nie zostanie właściwie wykorzystane. Aby w pełni /rozumieć CŻP, wyjaśnione zostanie najpierw macierzyste wobec nieg...