Rola ucznia- testy do badań rozwoju ucznia

Nasza ocena:

3
Pobrań: 336
Wyświetleń: 6874
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Rola ucznia- testy do badań rozwoju ucznia - strona 1 Rola ucznia- testy do badań rozwoju ucznia - strona 2

Fragment notatki:

rola ucznia - testy do badań rozwoju ucznia 1.Test sprawności fizycznej 2.Test do badania poziomu sprawności manualnej i percepcji wzrokowej (analizy i syntezy) H. Spionek
3.Test do badania poziomu analizy i syntezy słuchowej wyrazów I. Styczek
4.Wzory literopodobne
5.Badanie mowy i myślenia. Test S. Szumana
6.Badanie poziomu analizy i syntezy wzrokowej -puzzle 7.Badanie myślenia - porównywanie obrazków
8.Badanie tempa i techniki pisania Test E. Grzegorzewskiej
9.Test do badania czytania głośnego dla klas I-VII J. Konopnickiego,
10.Próba cichego czytania M. Grzywak-Kaczyńskiej,
11. Seria Testów do czytania i pisania dla klasy I - III Teresy Straburzyńskiej i Teresy Śliwińskiej. 12.Test Głośnego Czytania dla klas I - VII Jana Konopnickiego.
13.Test Czytania Głośnego Marii Sobolewskiej i Andrzeja Matuszewskiego.
14.Badanie tempa i techniki czytania w ujęciu Bronisława Rocławskiego.
15.Test Pomiaru Szybkości Czytania Głośnego Władysława Puśleckiego
16.Diagnoza zaburzeń mowy.
17.Rocławski B. Test ortofoniczny
16.Rozpoznawanie i identyfikacja trudności w uczeniu się - Ryzyko dysleksji, dysortografii i dysgrafii
Marty Bogdanowicz 17.Kwestionariusz Operowania Liczbami - tłumaczenie polskie Urszuli Oszwy.
18.Skala Umiejętności Matematycznych Urszuli Oszwy Literatura : 1.Bogdanowicz M., Psychologia kliniczna dziecka w wieku przedszkolnym. Warszawa 1989
2.Bogdanowicz M., Ryzyko dysleksji. Problem i diagnozowanie. Gdańsk 2003
3.Bogdanowicz M., Ryzyko dysleksji, dysortografii i dysgrafii. Skala Ryzyka Dysleksji wraz z normami dla klas I-III. Gdańsk 2011
4.Gruszczyk-Kolczyńska E., Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki. Warszawa 2008
5.Janiszewska B., Cyferkowo Warszawa 2004
6.Janiszewska B., Diagnoza dojrzałości szkolnej u progu klasy I Wesoła Szkoła - Karty ćwiczeń.
Warszawa 2009
7.Jarosz E., Wybrane obszary diagnozowania pedagogicznego. Katowice 2005
8.Jarosz E., Wysocka E. Diagnoza psychopedagogiczna podstawowe problemy i rozwiązania 2006.
9.Kaja B., Diagnoza dysleksji. Bydgoszcz 2003
10.Matczak A., Dziecięca Skala Rozwojowa - nowe narzędzie diagnostyczne, w: Brejnak W., Zabłocki K., red:
Wczesna diagnoza i wspomaganie rozwoju dziecka z dysfunkcjami. Warszawa 2009
11.Oszwa U., Dziecko z zaburzeniami rozwoju i zachowania w klasie szkolnej. Kraków 2007
12.Oszwa U., Wczesna diagnoza dziecięcych trudności w liczeniu. Kraków 2011
13.Oszwa U., Psychologiczna analiza procesów operowania liczbami u dzieci z trudnościami w matematyce.
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz