Marketing polityczny

note /search

(Auto)kreacja wizerunku polityka

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Marketing polityczny
Pobrań: 385
Wyświetleń: 1806

1.  Definicja rynku politycznego.    a)   Rynek polityczny  – przestrzeo rywalizacji pomiędzy podmiotami politycznymi, stanowi częśd  przestrzeni społecznej, w której ...

Wykład - formy komunikacji z wyborcą

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing polityczny
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1309

FORMY KOMUNIKACJI Z WYBORCĄ Wyróżniamy bezpośrednie formy i pośrednie formy komunikacji. Do bezpośrednich zaliczamy miedzy innymi wiece, kameralne spotkania, konferencje prasowe. Natomiast do pośrednich plakaty, ulotki, biuletyny, listy do wyborców, audycje radiowe i telewizyjne, wywiady lub inne wy...

Wykład - Marketing polityczny a marketing wyborczy

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing polityczny
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1022

Marketing polityczny a marketing wyborczy. „Żadna organizacja nie może uniknąć w swej działalności marketingu” - opierając się na tej tezie sformułowanej przez P. Kotlera i S. Levy'ego postaram się przedstawić problem marketingu polit...

Wykład - Znaczenie i działanie marketingu politycznego

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing polityczny
Pobrań: 154
Wyświetleń: 1323

Znaczenie i działanie marketingu politycznego Wykład trzeba zacząć od wyjaśnienia znaczenia terminu samego marketingu, a termin ten możemy znaleźć już a może dopiero w literaturze ekonomicznej ubiegłego stulecie. Pojawił się on w okresie powojennego boomu ekonomicznego. Masowa produkcja dóbr konsump...

Marketing polityczny - wykład - Mapa marketingu kandydata

  • Politechnika Warszawska
  • Marketing polityczny
Pobrań: 42
Wyświetleń: 931

II. Mapa marketingu kandydata Badania środowiskowe Ocena wewnętrznej i zewnętrznej sytuacji wyborczej Marketing strategiczny Określenie celów i strategii kampanii Planowanie komunikacji, dystrybucji i organizacji kampanii Kluczowe rynki kampanii Rola sondaży a zachowania wyborcze 1.Metodolog...

Marketing polityczny - ćwiczenia

  • Politechnika Warszawska
  • Marketing polityczny
Pobrań: 21
Wyświetleń: 819

XII Kryzys w polityce Wydarzenie lub ciąg wydarzeń, które następują niespodziewanie i w konsekwencji prowadzą lub mogą doprowadzić w razie ujawnienia do spadku poparcia dla partii lub polityka. Kryzys w polityce jest inny niż kryzys wizerunku firmy Politycy mają nieustannie do czynienia z próbami...

Marketing polityczny - ćwiczenia - Kampania negatywna

  • Politechnika Warszawska
  • Marketing polityczny
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1239

X Kampania negatywna Cele kampanii negatywnych Zniechęcenie wyborców do głosowania na cel ataku Porównanie kandydatów tak, aby sponsor reklamy wypadł lepiej Polaryzowanie postaw wyborczych / podkreślanie różnic Negatywna reklama wizerunkowa Negatywna reklama problemowa Reklama atakująca Rekl...

Marketing polityczny - ćwiczenia - Czarny PR

  • Politechnika Warszawska
  • Marketing polityczny
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1414

XI Czarny PR - niejasne pojęcie A) Rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji w celu oczernienia przeciwnika, źródło nie musi być znane, może to być anonim. B) fabrykowanie negatywnych informac...

Marketing polityczny - ćwiczenia - Marketing gospodarczy

  • Politechnika Warszawska
  • Marketing polityczny
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1260

I. wprowadzenie Marketing gospodarczy: Celem było stworzenie takich narzędzi, aby przywiązać klienta do konkretnego produktu, firmy itd. MG„proces planowania i realizowania pomysłów, kształtowania cen, promocji i dystrybucji myśli, towarów i usług w celu tworzenia wymiany, która urzeczywistnia tak...