Podstawowe typy i ogólny układ konstrukcyjny pojazdów miejskiego transportu publicznego

Nasza ocena:

5
Pobrań: 308
Wyświetleń: 2051
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Podstawowe typy i ogólny układ konstrukcyjny pojazdów miejskiego transportu publicznego - strona 1

Fragment notatki:

Podstawowe typy i ogólny układ konstrukcyjny pojazdów miejskiego transportu publicznego.    Podział:  1) Autobusy:    * ze względu na przeznaczenie:  - autobusy komunikacji publicznej,  - autobusy turystyczne,  - autobusy szkolne,  - autobusy lotniskowe,  - autobusy specjalne,    * ze względu na rozmiary:  - mikrobusy,  - minibusy,  - klasa midi ( średnie),  - klasa maxi (duże),  - klasa mega,    * ze względu na konstrukcję nadwozia:  - klasyczne,  - piętrowe,  - przegubowe.    2) Trolejbusy,    3) Tramwaje:    * klasyfikacja ze względu na obecność napędu i stanowiska motorniczego:  - wagony silnikowe,  - wagony doczepne,  - wagony sterownicze,    * ze względu na obecność układów pneumatycznych i hydraulicznych:  - całkowicie elektryczne,  - niecałkowicie elektryczne ( posiadające instalacje pneumatyczną lub hydrauliczną),    * ze względu na kierunki jazdy:  - jednokierunkowe,  - dwukierunkowe,    * ze względu na konstrukcję pudła i układu jezdnego:  - jednoczłonowe,  - wieloczłonowe,    4) Kolej miejska.      Układ konstrukcyjny: niskopodłogowe, średniopodłogowe, wysokopodłogowe, niskowejściowe,  wysokopokładowe.    ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz