Marketing - test i odpowiedzi 3

Notatkę dodano: 29.04.2013,
Pobrań: 6,
Wyświetleń: 276

1. Popyt to: stan odczuwania braku zaspokojenia wyraz szczególnego sposobu zaspokojenia potrzeb pierwotnych pragnienie posiadania określonych produktów, poparte możliwością i gotowością ich kupienia potrzeba posiadanie określonych produktów 2. W strukturze produktu NIE występuje: produkt potencjalny produkt udoskonalony rdzeń produktu produkt w formie podstawowej 3. Sprzedaż  jako podstawowy środek realizacji działań, był/ jest domeną  orientacji: marketingowej sprzedażowej produktowej marketingu relacyjnego 4. Produkty okresowego zakupu to inaczej: produkty powszechne produkty specjalne produkty niepostrzegane produkty wybieralne 5. Ustalenie ceny na nowy produkt na poziomie wyższym od przeciętnej ceny rynkowej, to strategia: market minus dyskontowa cen penetracyjnych zbierania śmietanki 6. Krótkookresowe działanie stosujące bodźce ekonomiczne w celu pobudzenia sprzedaży produktu lub usługi, to: public relations reklama marketing bezpośredni promocja sprzedaży 7. Rozszerzenie i zróżnicowanie rynku przez wejście na nowe rynki z nowymi produktami nie wytwarzanymi wcześniej w przedsiębiorstwie to strategia: Penetracji rynku, Dywersyfikacji Rozwoju rynku Rozwoju produktu 8. W koncepcji 4P nie występuje: a. Polityka dystrybucji b. Pers onel c. Promocja

d. Polityka cenowa

9.   Według macierzy BCG firmy posiadające mały względny udział  w rynku o niskim tempie wzrostu to: Dojne krowy Znaki zapytania Psy Gwiazdy 10. Przepływ promocji, głównie sprzedaży osobistej kierowanej do pośrednikó w charakterystyczny jest dla: Strategii tłoczenia Strategii pull Strategii ssania Strategii dywersyfikacji pionowej Cokolwiek, co może znaleźć się na rynku, zyskać uwagę, zostać nabyte lub skonsumowane to: Usługa Produkt Dobro Idea Podział określonego rynku według kryteriów na jednorodne grupy nabywców to: Analiza rynku Badania rynku Segmentacja rynku Marketingowa koncepcja rynku W hierarchii potrzeb Masłowa dążenie człowieka do stabilizacji w życiu prywatnym i zawodowym jest na miejscu: Pierwszym Drugim Trzecim Czwartym Wadą bezpośrednich kanałów dystrybucji jest: Mniejsze ryzyko utraty płynności finansowej

Zostało jeszcze 75% tej notatki.

Jeśli chcesz zobaczyć całość, pobierz ją na komputer

Zaloguj się