Ważne! Ta strona wykorzystuje pliki cookie.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. do celów reklamowych i statystycznych. Mogą stosować je też współpracujące z nami firmy - m.in. reklamodawcy. W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności i Regulaminie.

Marketing polityczny - ćwiczenia

Nasza ocena:

Pobrań: 1
Wyświetleń: 111

Pobierz ten dokument

przeglądaj dokument na swoim komputerze

lub wydrukuj i korzystaj w dowolnym miejscu

Podgląd dokumentu

Fragment notatki:

XII Kryzys w polityce
Wydarzenie lub ciąg wydarzeń, które następują niespodziewanie i w konsekwencji prowadzą lub mogą doprowadzić w razie ujawnienia do spadku poparcia dla partii lub polityka.
Kryzys w polityce jest inny niż kryzys wizerunku firmy
Politycy mają nieustannie do czynienia z próbami zaatakowania ich wizerunku
Inne zasady towarzyszą kryzysowi i inne skutki (określenie czasu w stosunku do wyborów)
Większe znaczenie ma określenie stopnia, natężenia kryzysu - problem z ustaleniem momentu przeprosin i przyznania się do winy
Prewencja, czyli przygotowanie partii, polityka do ewentualnych sytuacji kryzysowych
Przeszkolenie polityka jak komunikować się w sytuacjach kryzysu
Określenie na jakie kryzysy może być narażony polityk lub partia (punkty słabe w życiorysie polityka)
PR Kryzysowy - zasady działania w kryzysie Centrum decyzyjne - ocena skutków i zasięgu kryzysu
Zanim kryzys stanie się kryzysem medialnym
Otwartość na media - i strategia komunikacji
Komunikacja dwustronna (wiedzieć co myśli opinia publiczna)
Zachowanie w kryzysie
Lepiej kiedy opinia publiczna od „winowajcy” dowiaduje się o jego „winie” - konferencje prasowe („zasada zaprzeczaj jak długo się da”)
Informacja w miarę pełną o kryzysie - co się stało
Wyznanie winy - uderzenie się w piersi Wyznanie skruchy za winę - „przepraszam” musi być
Informacja o naprawieniu szkód - zadość uczynienie
Deklaracja o zapobieżeniu podobnym sytuacjom w przyszłości Wytypowanie ludzi do komunikacji z mediami Jeden głos wszystkich działaczy, ale bez ferowania wyroków
Trzymanie z daleka od afery ludzi najważniejszych np. premiera, ministrów, lidera
Deklaracja „wnikliwego” śledztwa i wyciągnięcia konsekwencji wobec winnych.

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz