Ważne! Ta strona wykorzystuje pliki cookie.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. do celów reklamowych i statystycznych. Mogą stosować je też współpracujące z nami firmy - m.in. reklamodawcy. W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności i Regulaminie.

Diagnozowanie fobii szkolnej-opracowanie

Nasza ocena:

Pobrań: 20
Wyświetleń: 421

Pobierz ten dokument

przeglądaj dokument na swoim komputerze

lub wydrukuj i korzystaj w dowolnym miejscu

Podgląd dokumentu

Fragment notatki:

Diagnozowanie fobii szkolnej 1.Testy do badania lęku szkolnego,
2.Kwestionariusz „Ja i Moja Szkoła”, E. Zwierzyńskiej i A. Matuszewskiego
3.Skala odmowy uczęszczania do szkoły Kearney, Silverman 1993,
4.Skala Nieprzystosowania Społecznego (SNS) L. Pytki.
5. Syndrom Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych (SNOS) S. Rimm Literatura : Dyrda B., Syndrom Nieadekwatnych Osiągnięć jako niepowodzenie szkolne uczniów zdolnych. Diagnoza i terapia. Kraków 2000
Gryniku I., Tuszyńska-Bogucka V., Psychorysunek tematyczny „ Mój nauczyciel jako metoda diagnozy sytuacji szkolnej dziecka. W: Gaś Z., red: Szkoła i nauczyciel w percepcji uczniów. Warszawa 1999
Gryniku I., Tuszyńska-Bogucka V., Test rysunku nauczyciela jako metoda diagnozy sytuacji szkolnej. „Psychologia Wychowawcza” nr 3
Jarosz E., Wysocka E. Diagnoza psychopedagogiczna podstawowe problemy i rozwiązania 2006.
Kmiecik -Baran K., Narzędzia do rozpoznawania zagrożeń społecznych w szkole. Gdańsk 2000
Oszwa U., Dziecko z zaburzeniami rozwoju i zachowania w klasie szkolnej. Kraków 2007
Skałbania B., Diagnostyka Pedagogiczna. Wybrane obszary badawcze i rozwiązania praktyczne. Kraków 2011
Winiarski M. Niepowodzenie szkolne, ( w : ) Lalak D., Pilch T. ( red. ) Elementarne pojęcia pedagogiki społecznej i pracy socjalnej ( 1999 )
Włoch S, Włoch A., Diagnoza całościowa w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Warszawa 2009
Wysocka E., Człowiek a środowisko życia. Podstawy teoretyczno-metodologiczne diagnozy. Warszawa 2007
Zwierzyńska E., Matuszewski A., Kwestionariusz „Ja i moja szkoła”. Warszawa 2002

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz