Ważne! Ta strona wykorzystuje pliki cookie.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. do celów reklamowych i statystycznych. Mogą stosować je też współpracujące z nami firmy - m.in. reklamodawcy. W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności i Regulaminie.

Czynniki determinujące uczenie się - omówienie

Nasza ocena:

Pobrań: 2
Wyświetleń: 95

Pobierz ten dokument

przeglądaj dokument na swoim komputerze

lub wydrukuj i korzystaj w dowolnym miejscu

Podgląd dokumentu

Fragment notatki:

Wykład IV
Komponent afektywny:
a) Teorie poczucia własnej wartości Couington
b) Lęk przed wszystkim co jest związane ze szkołą, dla kogoś innego jest to lęk przed
jednym elementem związanym ze szkołą np. nauczycielem
c) Lęk egzaminacyjny – jeden z najważniejszych elementów negatywnej motywacji, ma
to negatywny wpływ na osiągnięcia szkolne
 Niepokój:
 Poznawcze aspekty lęku:
 Negatywne przekonania
 Niepokojące myśli
 Nieprawidłowe decyzje
 Emocjonalność:
 Napięcie
 Nerwowość
Style uczenia się:
a) Indywidualny styl uczenia się:
 Typ oświetlenia
 Dźwięk:
 Cisza
 Muzyka
 Temperatura
Wilgotność powietrza
 Usadowienie się
 Słuchowcy
 Wzrokowcy
 Kinestetycy
 Dotykowy
 Czas uczenia się:
 Dzień
 Noc

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz